Thursday, April 3, 2008

Zodiac

Nu stiu daca e cel mai potrivit titlu pentru ce vreau sa scriu eu aici, dar incerc sa fac putin haz de necaz. Nu e ceva care imi influenteaza viata intr-un mod radical, dar daca ar fi sa imi fac un mic horoscop, sa fac si eu pe micul Saturn (vezi marea "horoscopista" Urania), astrele mi-ar spune cam asa, pentru saptamana asta:
O saptamana foarte incarcata pentru dumneavostra din toate punctele de vedere. Aparitia planetei Saturn in casa a 7a face ca atmosfeta sa fie una tensionata. In dragoste apele raman in continuare tulburi, iar malul, nu pare deocamdata tocmai aproape. In sanatate pot aparea unele situatii neasteptate, nu tocmai neplacute. Din punct de vedere financiar puteti avea o dezamagire.

Asaaaa, am terminat cu mesajul primit de mine din Caleea Lactee, acum trebuie sa exemplific.
Dragostea: e tulbure :-<. Sanatatea: de luni incoace e pe butuci. Nu stiu cum dar am reusit sa ma imprietenesc cu niste infectii la degete (cica panaritiu se cheama). Luni s-a imbolnavit degetul mare de la mana dreapta, iar azi l-a prins din urma si aratatorul vecin cu el. Ieri parea ca totul se termina, dar vad ca nu e chiar asa. Inca mai am de luptat cu puroiul de sub unghie (pfff, cum suna). Azi ma simteam ca pe masa de operatie, numai ca am avut dublu rol: pacient si doctor in acelasi timp. Banii: am ramas absolut tampit, da, cred ca e cuvantul corect. Joc si eu ca tot omul la pariuri sportive. Chiar ma joc, in momentul in care cheltui cate 5,10 lei pe pariuri si poti sa castigi vreo cateva milioane chiar se cheama joaca. De castigat, mai rar, adica nu am mai reusit sa am un bilet complet de vreo 2 ani. Sa trec pe langa niste banuti bine veniti mi se intampla foarte des, adica bilet reusit si la ultimul meci, in minutul 90 sa se duca tot la vale. Ce tot vreau sa zic eu aici? Ieri, mi-am facut frumusel un biletel mic (dupa buget) si nu am mai ajuns sa il "oficializez". Eh, asta e, am zis eu cunoscandu-mi norocul. Azi ma uit pe biletul respectiv. Greu de ghicit, nu? Era castigator bineinteles. Mda.. life`s good. Zicala? Sa nu credeti in horoscop :)))

Si aici biletul sa nu spuna cineva ca is si mincinos (Ah, de marti 1 aprilie am bucuria cu degetele. Speram sa fie o pacaleala)

No comments: