Monday, May 5, 2008

Back in business

Dupa o scurta pauza pe care am luat-o din motive greu de explicat pentru ca nici eu nu stiu, ma reintorc pe blogusorul meu. A trecut si ultima vacanta din viata de licean, ultimul Paste pe care il traiesc la o varsta care are cifra 1 in fata, ultima data (sper) cand am sa ma bucur ca invinge dinamo si cine stie ce alte ultime dati am mai trait.
Vreau sa marchez inca o chestie.
Odata cu vacanta asta am reusit sa trec total peste o faza a vietii mele, am reusit sa sar peste un gard destul de inalt si ma simt foarte fericit.
Daca ma gandesc bine chiar incep o alta etapa importanta, simt ca iarasi vibreaza lumea in jurul meu... Ma simt din nou fericit, plin de viata si deschis la orice provocare...
Momentan ceva ma face sa vibrez, sper sa fie bine, mi-ar parea extraordinar de bine sa am parte de vibratiile respective intr-o mai mare masura si de mai aproape :P. Nu stiu ce se intelege sau daca se intelege ceva din ce intind eu pe aici, dar eu stiu ce vreau si ce pot...
In cateva luni va aparea un nou andi.. sunt gata sa ma uimesc pe mine..

Wish me luck

No comments: