Saturday, June 14, 2008

Bravo Baieti !! - Partea a II a

O echipa a romaniei cum nu am mai vazut de mult, niste suporteri extraordinari, emotii la greu, suspans, fericire, tristete, intr-un cuvant: Romania - Italia 1-1.
E clar ca se putea mult mai bine, dar, mai intai de toate se putea mult mai rau. Doar daca trecem asa in revista golul anulat si incredibilile parade marca Loby puteam fi condusi lejer la pauza la ceva golui diferenta. Insa, fara pic de subiectivism puteam si noi sa fim in avantaj: Mutu a scapat singur cu Buffon dar nu a reusit sa isi aseze mingea pe piciorul drept si a lovit cu stangul, care nu e neaparat punctul sau forte; apoi incredibilul sut a lui Tamas, urmat de bara lui Niculae ne-au adus pe culmile fericirii. In aceasta ultima faza l-am pierdut si pe Radoi, care dupa ce a dat cap in cap cu Rat, a fost nevoit sa fie schimbat si probabil va lipsi tot restul turneului. Repriza a doua am dominato in mare parte. A venit golul norocos si plin de inspiratie al lui Mutu, o perioada de 60 de secunde de somn tipic romanesc si scorul era din nou egal. Minutul 82... mai bine nu primeam acel penalty. Preferam sa il injur acum pe arbitru decat sa il consolez pe Adi. E, asta e. Daca cineva imi spunea ca am sa fiu nemultumit dupa doua meciuri in grupa asta ca nu am reusit sa batem Franta si Italia pe merit, cred ca il loveam zdravan. E perfect, avem 2 puncte si califiacarea in ghetele baietilor nostri. HAI ROMANIA !

No comments: