Monday, June 16, 2008

Inca una si ma duc

Inca un post mic pe seara asta, asa ca sa fac o serie scurta de doua.
Azi am trecut peste 2 evenimente foarte speciale pentru mine :))). Nu m-am casatorit, nici nu mi-am cumparat masina.. si nu.. inca nu am trecut de bac :-<.
Cronologic vorbind, undeva dupa ora 9 si un sfert mi-am luat atestatul la scoala. Cred ca pe diploma aia va scrie ceva de genul: "Tehnician Ecolog" .. Cool ha!? =)))) In fine, trecem peste sau pe langa.
A doua chestie. Am reusit sa imi imbogatesc colectia de mingi cu inca un exemplar. Adica, la cele doua mingi: bergenbier, respectiv coca cola, a venit si o surioara mai verde asa pe nume carlsberg. Cam atat pentru ziua de luni, 16.
V-am pupat

P.S. : dap, si multumiri domnului Adi Zabava pentru ca m-a informat despre acest concurs. dada :> :D

1 comment:

Anonymous said...

Si cui ii multumesti?:D