Friday, June 20, 2008

Spadacio si Fernandes, prezentati oficial

Directorul general al Rapidului, Constantin Zotta, a declarat la conferinţa de presă, că transferurile jucătorilor Spadacio şi Ricardo Fernandes, reprezintă doar începutul campaniei de achiziţii şi speră ca cei doi fotbalişti să îi ajute pe giuleşteni să îşi îndeplinească obiectivele.

" Vreau să îi anunţ pe suporterii noştri că nu e decât începutul campaniei de transferuri. Spadacio a jucat deja contra noastră îl ştim şi mă bucur că atât el, cât şi Fernandes au venit să ne ajute să luăm titlul"

Prezenţi şi ei în cadrul conferinţei, cele două proaspete achiziţii ale Rapidului şi-au exprimat bucuria de a fi ales Giuleştiul. "Joao Paolo ne-a ajutat foarte mult, ne-a povestit de toţi jucătorii, vrem să facem cinste portughezilor. În Brazilia, pe unde am jucat am luat titlul, sper să se întâmple la fel şi cu Rapid. Mă bucur că sunt aici" a declarat mijlocaşul Spadacio, el fiind completat de Fernandes. "Mă simt bine în România, am întâlnit un grup frumos la Rapid. Faptul că mai sunt portughezi în lot ne ajută. Rapid este un club mare şi aş fi venit oricum, nu doar că este Peseiro antrenor" a precizat fundaşul de 30 de ani

sursa:prosport

No comments: