Wednesday, June 18, 2008

Pffff

Din nou s-a intamplat cum suntem deja obisnuiti. Alergam pana aproape de final cand ne plictisim si ne retragem fara pic de lupta. Nu fac eu analize si nici nu critic pe nimeni cu toate ca ar merita destui si am si argumente puternice, dar.. oricum le fac degeaba si nu pentru faptul ca nu prea conteaza pentru nimeni ce scriu eu aici ci doar ca nu prea merita sa fac asta.
Nu vreau sa fiu inteles gresit ca nu ar fi ok ce am realizat noi la Euro 2008. Da, e bine 2 puncte mari mari de tot, dar daca ne uitam bine la grupa trebuia sa avem 6 puncte linistiti si sa asteptam sferturile cu mulkta bere si seminte pe masa. Franta e o echipa terminata si nu m-ar surprinde daca nu sar califica la mondiale din grupa in care suntem si noi, iar Italia.. Italia e ca de obicei, incepe foarte greu si, sunt gata sa pariez multi bani ca va deveni campioana europeana, asta dupa ce va elimina si portocala dezumflata. Poate e si un mic blestem din partea mea pentru olandezi. Stiu ca nu era normal sa se dea la o parte sau sa faca nu stiu ce chestii ( schimbarile jucatorilor sunt absolut normale, titularii aveau nevoie de odihna), dar daca s gandeau putin la pielea lor trebuiau sa aiba in calcul si chestia asta. Pana la urma e problema lor, noi suntem deja spectatori.
Raman cateva intrebari. De ce nu am fost in stare sa facem un meci asemanator ca cel al Turciei contra Cehiei, sau macar ca cel din 2000 cand am invins dramatic Anglia? De ce e convocat un jucator ca Nicolita la nationala Romaniei? De ce insisti cu doi mijlocasi la inchidere chiar daca esti condus si pe langa asta scorul din meciul care te intereseaza iti este defavorabil? si muulte multe intrebari.
Asta e.. ne vom multumi ca de obicei cu putin, vom spune ca atat meritam, ca atat am putut, ca "daca", "poate", "probabil" am fi facut mai multe....
Hai ROMANIA !!! (la mondiale de acum)


P.S. : Macar asa am sa pot sa astept Bacul in liniste. In caz ca Romania se califica in sferturi, meciul cu Spania se juca duminica la ora 21:45, in conditiile in care dimineata la prima ora eu am sa intru la romana la oral :))). Da, parca era o expresie plicticoasa.." sa privim partea plina a paharului" . Cred ca totusi preferam sa nu ma uit la meci din cauza bacului sau sa raman pana tarziu in noapte, decat sa fim eliminati asa.

No comments: