Monday, August 4, 2008

" Bucepsul "

Saptamana trecuta am citit un editorial mai mult decat interesant si amuzant in Prosport. Cred ca era intr-o zi de joi cand chiar mi-am inveselit dimineata si pe langa asta mi-am imbogatit vocabularul cu inca un cuvant legat de anatomia barbatului, asa cum spune Vali Morar.
In continuare am sa imi permit sa citez inceputul articolului ca sa intelegeti la ce ma refer si ce m-a impresionat atat de tare:

“Bucepsul e acel organ invizibil al barbatului care contopeste calitatile si defectele unor parti anatomice vizibile: bicepsii care se umfla si bucile care se strang."

Ei, acum cred ca intelegeti de ce eram atat de incantat de acest subiect si mai cred ca fetele care vor citi afirmatia asta vor avea parte de zambete copioase.

Un mare 10 pentru Vali Morar.

P.S. : Oare "bucepsul" e criteriul de departajare intre baieti in ochii fetelor ?!

No comments: