Monday, August 18, 2008

Stii ?!

Acum cativa ani urmaream un interviu pe Eurosport cu Michael Owen si ma amuzam copios pe seama unui lucru anume: Celebrul atacant englez folosea la fiecare cateva cuvinte expresia "you know". Nu intelegeam de ce e nevoie de aceasta accentuare asupra ideeilor pe care le relata.

Ajungem in zilele noastre.

Romania este invadata de un adevarat fenomen. Copii, parinti, bunici toti au fost infectati cu acest virus. Nimeni nu poate scapa de el si cu cat iti este atrasa atentia asupra lui e si mai agresiv.
Ma refer la binecunoscutul si arhifolositul "stii".
Imi dau cuvantul ca ma exaspereaza! Ieri am fost la bunici si cred ca l-am auzit de cel putin 100 de ori in cateva ore. Dupa ies in oras si la fel. Il auzeam de mai multe ori intr-o propozitie, chiar.
Persoana publica sau om de rand, toti au parte de el.

De ce? Explicatie simpla si dureroasa in acelasi timp: Vocabular subtire. Regretatul Pruteanu ne-ar fi scos pe stadion si ne-ar fi impuscat in limba pe toti de rusine ca stalcim o limba atat de frumoasa.

Eu unul incerc din rasputeri sa scap de sub dominatia acestui: " stii ?! " si cred ca usor usor am reusit sa ma vindec. Fac un apel la toata lumea: scapati de el !!! va rog !!

Later Edit: Sunt exasperat !! unde ma uit si pe cine aud toti scot din gura pocitania asta de cuvant. gataaaaaa !!
Ah, si cei care nu il folosesc, jos palaria pentru ei, dau o bere :))

2 comments:

Anonymous said...

stii andi :)))))esti dulce:">

Anonymous said...

Iar cei ce nu-l folosesc? Sa-l foloseasca !? ;)