Sunday, August 17, 2008

Home, sweet bed !

Gata ! M-am intors acasa. Dupa 3 saptamani de hoinarit prin partile sudice ale Romaniei am revenit pe pamanturile natale si mai ales mi-am regasit patul care ma asteapta intristat de multa vreme. Stiu ca i-a fost dor de mine, spun asta pentru ca el mi-a lipsit.
Caldura, distractie, oboseala, stres, iarasi distractie, si multa relaxare am avut parte in aceasta perioada.

Ce poate oferi Romania e exceptional. Pot doar sa spun ca o sursa mai buna de inspiratie nu poti gasi decat aici. Cate idei mi-au trecut prin capusor si au mai si ramas acolo numai eu stiu.

Acum mi-e cald, mi-e somn si am scris acest post doar pentru ca trecuse mult timp de la cel anterior. Promit sa revin in forta curand.

1 comment:

Anonymous said...

:) chestia asta cu "revin in forta" suna aiurea rau, gen Costi "Costita" : )