Saturday, March 29, 2008

Adio, George Pruteanu ! (1947-2008)

Au trecut deja doua zile de cand marele aparator al limbii romana s-a stins din viata, lasand opinia publica fara replica. Joi seara ma urmaream linistit o interminabila discutie despre Rapid - sTeaua, cand brusc intra tata pe usa si imi spune: " A murit Pruteanu ! "
Ce replica poti sa mai ai la o asemenea veste. Am schimbat imediat pe Realitatea TV si totul s-a adeverit, era clar ca nu putea sa fie o minciuna, dar imi era foarte greu sa cred ca s-a intamplat cu adevarat.
Nu vreau sa reiasa un sentiment fals din ce am scris aici, nu sunt marcat sentimental de nefericita intamplare, dar cu siguranta la nivelul intregii natiuni, moarte sa are un impact imens. Cu siguranta ca toti radeam cand carcotasii faceau glume pe seama lui. E bine cunoscuta cantecul (nu stiu daca se cheama chiar asa, dar versurile sunt in cantec) : "Privighetoarea cantaaaa..." . Inca un lucru care imi vine in minte in momentul in care zic "Pruteanu" e numele vestitei sale emisiuni "Doar o vorba sa-ti mai spun" . Eram mic in momentul primelor difuzari ale emisiunii, dar mai am unele amintiri vagi
Pacat, nu sunt deloc in masura sa fac eu aprecieri, dar multe persoane cu care sunt contemporan si care chiar conteaza in istoria tarisoarei noastre se duc usor usor.
ADIO !

2 comments:

Anonymous said...

Asa e romanul nostru prost si nu stie si nici nu v-a stii nicodata sa pretuiasca adevaratele valori...Nu stiu cati au auzit pana acum de G.Pruteanu dar daca ii intrebi de g.becali stie o tara intreaga(ce dracu,are bani)

Anonymous said...

daca nu murea ,il aveam ca prof la jurnalism:( si tu si eu