Sunday, March 9, 2008

S.O.S


De 2 minute s-a terminat partida dintre Rapid si Poli Timisoara cu scorul final, surpriza,
0-1. Inainte de meci deja imi pregateam un titlu pentru articolul ce vroiam sa-l scriu. Aveam si un titlu care simteam eu ca exprima multe " Frate, frate, da punctele is importante ". Acum ce sa mai zic? E dificil. Am multe intrebari in minte, incerc sa imi dau seama cand isi va da demisia marele antrenor. Cand se vor termina greselile de arbitraj din meciurile noastre? ( vezi centrarea din care s-a dat gol-foto). Nu pleaca si Maftei cu tot cu banderola cu tot? Cand spargem si noi cu adevarat gheata? si multe alte intrebari. Ce ma bucura e ca am vazut determinare. Pancu e exact transpunerea suporterilor in teren, Marius Constantin la fel. Buga vrea multe de la el, dar deocamdata nu prea poate.
Cert e ca am mai pierdut 3 puncte si viitorul nu suna prea bine. Forzza Rapid !

No comments: