Friday, March 28, 2008

Eu de ce nu pot?

Ce frumos pot unii sa isi lase gandurile pe tastatura. Eu de ce nu pot? Stau si ma uit la monitorul asta, parca si el plictisit de mofturile si viata saracacioasa pe care o tarai dupa mine, in cel mai mult timp in fata calculatorului. De ce? E drept, sunt momente in care cate o sclipire...divina?! ma uimeste si pe mine, dar totul MOARE repede fara sa am timp sa ma bucur prea mult. Blogul a devenit din ce in ce mai comun, e o chestie destul de veche pentru multi tineri, dar majoritatea de-abia acum incep sa intre si in posesia unuia. Eu? parca il cunosc de mai mult timp si totusi de ce nu pot sa scriu ceva frumos, ceva care sa ma poata multumi cateva minute macar.
In fiecare secunda imi trec zeci, sute de cuvinte prin cap, doar trec, nu ramane nici unul cat de cat inspirat si iar ma intreb: De ce?
Mereu am avut problema cu intrebarea (poate revelatoare pentru mine) "de ce?". Raspunsuri, am gasit...nu tot timpul, dar am gasit. Acum.. DE CE nu gasesc. Fac ce fac si tot de unde am plecat ajung.
DA, stiu ca ma invart in jurul cozii si mai stiu ca poate raspunsul il am chiar in buzunarul drept de la pantalonii mei scurti cu care dorm noaptea (wtf??? fooarte interesant), dar... mi-e frica sa il scot de acolo. Mi-e frica, da.. asta e raspunsul! Am o frica enorma sa il scot in lume pe cel care e de fapt ascuns bine undeva dupa "masca de fier". Dar poate totusi, maine, poimaine, candva va reusi sa iasa si el la plimbare, relaxat fara sa ii fie frica de nimic. Poate....

1 comment:

Anonymous said...

pentru ca iti lipseste o muza:P