Monday, March 17, 2008

D`ale practicii

Azi a inceput ultima practica ( cea mai frumoasa perioada din timpul anului scolar pentru un liceu ca al meu) din viata mea de liceean. Probabil ca peste cativa ani am sa citesc post-ul asta cu placere si de asta m-am decis sa las aici o mica amintire in cuvinte. Practic ( ca sa raman in aceeasi arie semantica ) nu am prea ajuns pe la scoala, doar am trecut asa putin ( cam asta e farmecul acestor 2 saptamani care urmeaza ) .
Inca ceva azi e o alta zi memorabila pentru mine: mi-am facut card! Si ce card :X (mai dureaza vreo 2 saptamani pana pun mana pe el, dar nu asta conteaza). Completam eu formularul ala si imi zice tipa de la ghiseu ca pe card poate sa apara orice nume vreau "TRING!!!!". Cer mai intai acordul Yoanei, si dupa scriu cu litere mari si frumoase in spatiul destinat numelui de pe card ( nu puteam sa ratez o asemenea ocazie) :ZANDI.
Okay, cam atat am vrut sa scrijelesc. Cred ca ramane o singura intrebare: vine BAC`u? :))

No comments: