Friday, March 21, 2008

Sunteti PENIBILI !


Aseara am trait un episod de neimaginat. Nu am cum sa explic ce s-a intamplat, dar pentru mine e foarte clar si imi recunosc subiectivismul, dar de ce nu s-a intamplat asta la 0-0? unde e bricheta care l-a lovit? E clar. Ar fi interesante de citit si articolele pe care le-am selectat.

Zotta: "De ce s-a continuat meciul cînd Ganea a bătut un arbitru?!"
Diagnostic pentru Pancu: Traumatism cranio cerebral minor
Săpunaru: "Decît să trimiţi un arbitru ca el, care să plîngă pe teren, mai bine venea Irina Mîrţ, sigur avea mai multă tărie!"
Pancu a plecat de la stadion cu ambulanţa!
Zotta: "Steaua era în corzi, fanii noştri nu aveau de ce să arunce cu obiecte, au fost fani ai Stelei infiltraţi"
"Am văzut meciuri în Spania cînd se aruncau brichete şi nu se înterupea partida. A căzut o brichetă la un metru şi ceva de Deaconu, iar el a decis să înterupă partida. Fără să dea 3 minute, fără să se consulte cu Bogaciu. Totul e premeditat!"
Zotta: "Să le fie ruşine steliştilor, nu au avut curaj să lupte cinstit cu noi, cu glorioasa lor fugă vor să ne reprezinte în Champions League!"
Zotta: "Fostul junior al Stelei, Deaconu, a acţionar premeditat!"
Deaconu s-a intalnit pe furiş cu asistentii Vidan şi Marodin!


to be continued

1 comment:

Anonymous said...

imi pare sincer rau pt intamplarea de ieri. insa orice am spune acum, faptul este de mult consumat. aparati-va, spuneti ca la toate meciurile se arunca obiecte pe teren si atunci am sa vin si am sa va intreb. DE CE?
cand o sa gasiti raspunsul rational, atunci o sa incetati sa mai cautati pretexte.
e clar, rapidist n-a fost cel care a aruncat cu bricheta. dar putea sa fie rapidist cel care i-a aruncat in cap arbitrului.