Monday, March 24, 2008

Oh my god, that`s a funky shit =))


Adrian Despot. E de-ajuns sa ii auzi numele de familie si deja ti-ai facut o imagine despre ce fel de persoana e vorba(despot=conducator excesiv de autoritar). Il cunosc de mult timp, il admir de la fel de mult timp, m-a impresionat inca de la inceput, dar de alaltaieri a devenit un fel de idol?! (mda, e prea mult spus, oricum ceva de genu la o scara mai mica) pentru mine. E absolut fenomenal, replici de genul "Oh my god, that`s a funky shit" sau "Asa, si eu ce fac acum?" (mi le-am amintit pe astea pentru ca le-am auzit azi intru-un filmulet de pe YouTube de la megastar) ma fac sa rad intr-un mod extrem de placut si ciudat in acelasi timp.
Ma uit la el, ma fascineaza. Ma uit la cariera lui, e perfecta(nu a ajuns la MTV Music Awards, dar nu asta si-a dorit, canta ce ii place si se vede asta). Mai nou i-am admirat si familia. Daca te uiti la Despot cel din videoclipuri si de la show-urile de la TV nu prea poti sa iti imaginezi cum ii sta in postura de tata. DA! si aici m-a impresionat.
Hmmm, brusc mi-a venit o idee. Am scris doar de bine (merita!), dar imi acord 10 secunde sa gasesc ceva care nu imi place la el:1,2, 3 ,4.......10. Neah, nu gasesc nimic si nici nu cred ca e.
E clar, poti sa scrii despre Adrian Despot zile si nopti cu o placere invaluitoare.

Mi-am mai adus aminte o replica din Megastarul de vineri parca, citez: "Meta, meta, meta, meta, metaaaa. metaforic vorbind..." . Nu se balbaia, ci incerca sa isi faca loc prin galagia de acolo si sa se faca auzit :X:X:X .
Imi fac iesirea cu un video(pe care eu il vad acum a 10a oara cred) ce povesteste o mica patratica din viata Marelui Despot, enjoy it !

1 comment:

Anonymous said...

salut!! super tare articolul tau si la fel de super tare filmuletul din incheiere...l-am vazut la vremea lui, cand a fost realizata respectiva farsa si as dori foarrrrrte tare sa il revad, numai ca nu se poate vizualiza in momentul de fata...
ti-as fi foarte recunoscator daca m-ai putea ajuta intr-un fel, cu numele filmuletului si pe unde mai este postat,ca nu l-am gasit pe nicaieri.
astept un raspuns la ady_rac@yahoo.com pentru care iti zic mersi anticipat !