Sunday, March 30, 2008

România-Ungaria 31 - 29 . Beijing venim !

Ieri Romania a jucat cel de-al doilea meci pentru calificarea la olimpiada de anul acesta. Cu multa munca si daruire a venit firesc o a doua victorie si implicit o foarte apropiata calificare. Romanii au dovedit inca o data ca in momentul in care se vrea cu adevarat, nimeni nu ne poate sta in cale. Cand spun nimeni chiar la asta ma refer, adica am jucat impotriva celei mai buna handbaliste din lume, Anita Görbicz, am avut de infruntat doi arbitri danezi cu un mod ciudat de a vedea lucrurile, am zis ciudat si nu tendentios, dar in primul rand a trebuit sa ne invingem mai intai pe noi si sa ne convingem ca suntem in stare, daca mai era ceva de aratat. Un public (fara brichete) extraordinar. Momentele acestea ma fac sa ma simt mandru ca sunt roman. Ultima data am fost adus in aceeasi stare de... cine? Da. tot nationala de handbal feminin. Bravo ! Jos palaria ! Aveti tot respectul meu (nostru) si cliseele pot continua la nesfarsit. M-am saturat de polemicile din fotbal, din sport si in general din societatea noastra draga. Cred ca avem multe alte lucruri pe care putem sa le urmarim.
Cu toate ca sunt rapidist, saptamana asta a fost una deosebita. Ma resemnasem cu decizia ce avea sa fie luata si m-am concentrat pe alte chestiuni.
Inca o data, bravo fetelor ! bravo Romania !

România - Japonia 44-21
România - Ungaria 31-29
România - Polonia 27-26

No comments: