Saturday, July 19, 2008

Back Home.

Dupa un periplu ceva mai scurt decat era asteptat in Bucuresti, am ajuns acasa. De fapt aseara am ajuns pe la ora 7 si un sfert. Dupa un lung de vreo 400 de kilometri, cred, din care cam 350 au fost incredibil de sufocanti asta din cauza caldurii apasatoare, am intrat in judetul Neamt. Daca pana aici nu am vazut umbra de nor, ei bine taramul nostru fermecat era acoperit de un imens nor negru ce anunta parca ce avea sa urmeze. Apropiindu-ne de oras picuri de ploaie se asezau usor pe parbriz, nefiind nevoie de interventia stergatoarelor. Nu a durat mult si s-a dezlantuit un adevarat "macel" al ploii. Nu se vedea absolut nimic, apa a inundat soseaua in cateva clipe si parca intrasem in alta lume. Asta e, nu stiu unde traim si ce se intampla aici, un lucru sigur e ca a fost o chestie care m-a enervat la culme.
La Bucuresti toate bune si frumoase, m-am inscris la facultati si probabil ca am sa devin student la jurnalism. Doua zile departe de casa, intr-un oras care e exact pe gustul meu, putin shopping, multe drumuri pe jos, cateva cu metroul, soare din plin, multe fete frumoase, multi cunoscuti (asta a fost o chestie ce m-a surprins), 2 zile in centrul istoric al Bucurestiului, o pisica sasaita care m-a amuzat la maxim, o alta care parca nici nu respira si un vesnic razboi intre cele doua, multi bani cheltuiti, multe locuri vizitate... cam asta am facut eu in capitala zilele trecute. Mi-a placut si deabia astept sa ma intorc cu treburi mai importante si mai interesante.

Am postat si cateva poze facute de mine, cu telefonul si fara prea mult interes asupra actului fotografic in sine.





No comments: