Wednesday, July 23, 2008

Heroes


In ultimele trei zile mi-am gasit un mod de a-mi ocupa timpu. Alaltaieri intr-o mare pana de idei si de lucruri pe care puteam sa le fac am cazut putin pe ganduri si am reusit sa imi amintesc de ce mi-a spus Andrei, undeva in primul semestru din clasa a doishpea parca. Era ceva legat de un serial mishto spunea el. Cateva referinte primite de la el atunci mi-au fost deajuns sa ma faca mai mult decat curios. Ceea ce se intampla in serialul asta nu e chiar atat de SF pentru mine. Nu vreau sa intru in detalii prea mult pentru ca risc sa par penibil sau chiar mai rau. Cine e curios sa urmareasca si sa stea putin pe ganduri. Oricum chestiile astea nu imi sunt deloc straine. In urma unei discutii cu un apropiat de-al meu am fost surprins sa aflu unele amanunte, reale, despre evolutia umanitatii. In fine, multi nu ar da crezare unor asemenea detalii si ar continua sa isi traiasca viata in nepasarea caracteristica.
Ce vreau eu sa spun cu ce scriu aici? Mai nimic, doar ca sunt foarte curios, incredibil de curios cum arata viitorul. A, nu vreau sa vina vreo baba la mine si sa imi spuna ca peste 10 ani am sa fac nu stiu ce. Eu vreau doar sa astept cuminte fiecare zi si sa sper ca se va intampla cu adevarat important. Daca voi putea sa fac si ceva in privinta asta cu siguranta nu ma voi feri.
Chiar am de gand sa ma apuc sa citesc ceva legat de lucrurile astea, dar mai intai sa vad daca stiu de unde sa incep.
Gata e deajuns, ma duc sa ma uit si la alte episoade si sa imi afund si mai tare in vise.

1 comment:

ARAD CULTURE said...

... Nu suntem singuri ;) Eu sunt Tomck@t si am ochi de pisica, vad noaptea, si mai am si gheare intre degete ;) ...numai ca-mi place mai mult ideea de "mutant", decat "erou", sau "daruit". Sweet Dreams ;)