Wednesday, July 9, 2008

Bafta Sapu` !!

"De mic am fost rapidist, dar nu am ţinut cont de preferinţe cînd am jucat împotriva lor. Acum pot să-mi scot tricourile şi fularele" asta spunea Cristian Sapunaru cand venea la Rapid in data de 19 iunie 2006.
Stie ce inseamna spiritul Rapidului, a crescut in tribuna, a venit la Rapid si a luat imediat numarul 19, iar dupa ce Bozovic i l-a cerut imediat a trecut la un alt numar iubit in Giulesti: 21.
Săpunaru a declarat la finalul meciului cu Sliema, în urmă cu aproape 2 ani:"Este cea mai frumoasă zi din viaţa mea, am ajuns să joc la echipa pe care am susţinut-o de mic."
In 2007 a fost declarat cel mai bun fundas dreapta din Diviza A (cum se numea la vremea aceea)

Conducatori iubiti, stimati si respectati vindeti-i pe toti. Era, probabil, singurul rapidist cu adevarat din cei ce au onoarea sa calce iarba Giulestiului. Asta e, la primi banuti care suna cat de cat bine ii vindem pe toti, asa nu cred ca o sa facem nimic vreodata. Vin doi jucatori de la Porti.. asa si ? Cica si aia is imprumutati.. Pe Cristi nu il va inlocui nimeni, cel putin din inima noastra. O veste mai proasta nu puteam sa primesc, dar inca sper sa fie doar o prostie a presei... sper.

Multa Bafta CRISTI !! Meriti acest pas si stim cu totii ca va veni ziua cand te vei intoarce !!

No comments: