Sunday, July 27, 2008

Duminica in familie

Ma trezeste mama la 11 si ceva, ma chinui sa imi deschid ochii dar evident ca nu reusesc. Imi spune ca ei se duc la bunici si la 1 sa fiu si eu acolo. Brusc mi-am amintit ca marti e ziua bunicului meu ajuns la.... 78 de ani cred si ca e rost de papa bun si ceva bauturica. Bineinteles ca am adormit brusc. Am uitat sa mentionez ca ieri noapte am fost in Tonique si de aici vine si oboseala asta teribila. Dupa vreo 4 incercari am reusit sa ma trezesc si sa imi misc fundul la bunici.
Dupa cum ma asteptam papica si bauturica ma astepta dar.. nu am putut sa fac fata, iarasi oboseala ma dovedit si nu prea am avut pofta. Am incercat putin din fiecare ca sa nu imi para chiar rau. M-am jucat cu verisoara de 1 an si cam o luna cred, am fugarit o pisica neagra care vroia neaparat sa intre in casa fara pic de bun simt si am venit acasa. Ploaia iarasi nu m-a ocolit si a tinut neaparat sa ma ude si cand am plecat de acasa si cand m-am intors.

Planurile pe care mi le faceam duceau la o singura concluzie: zi de relaxare si de pierdut timpul la pc sau undeva prin pat. Dar al nostru Tomita a venit cu o idee stralucita si a facut o adunare de de 5 sa papam paste facute de Bianca, sa jucam rummy si sa ne uitam la meci...uri. O seara perfecta cum de mult nu am avut de mult timp. O relaxare de care sa am parte in fiecare zi si o papica foooarte foarte buna.

Asta numesc eu o duminica in familie. O zi inceputa alaturi de partea experimentata a familiei ( ca sa nu zic batrana :)) ) si continuata si in aceeasi timp terminata de partea tanara si mereu vesela.

Mi-a placut mult. Multumeeeesc mami :))

P.S.: Vorba lu` Popica: "Cat mancati ma spartilor?" :))) am cam exagerat weekendu asta, noi cei 5 magici. Gata, trage frana de mana!!

No comments: