Thursday, September 11, 2008

Bineeeeee

"Nu ştiu de unde a apărut acel zvon conform căruia eu aş fi certat cu Victor Piţurcă şi as dori să mă retrag de la echipa naţională. Nu am spus nimănui aşa ceva şi nici nu am această intenţie. În plus, nu există niciun conflict între mine şi Victor Piţurcă" a declarat Adrian Mutu pentru Cancan.

Ne-a trecut glontul pe la ureche. Dupa ultimile doua mari meciuri ale nationalei am ajuns la o singura si sigura concluzie: Romania fara Adi Mutu si Cristi Chivu e ca o Cola fara gheata vara in mijlocul zilei (sigur ma intelegeti ce vreau sa scot in evidenta).

Cand lipsesc scutierii principali se trezeste cate un Radoi sau cate un Tamas sa faca pe sefu prin vestiar. Baieti, lasa-ti mofturile de doi lei si carativa ranitele cum trebuie.

Hai Romania !

No comments: