Monday, September 22, 2008

Persona Nongrata

Mereu ma intrebam cum vor reusi sa ii opreasca pe huliganii care au interzis pe stadioane sa isi faca aparitia in tribune, dar niciodata nu am analizat cum trebuie problema.
Sa zicem ca Ionel Tifoz e fanul lui Speranta Brotaceni si primeste interdictie pe viata de a mai intra pe un stadion dupa ce i-a infipt in fund tusierului fanionul din dotare.

Aici intervenea nelamurirea mea. Ma gandeam eu in mintea mea luminata ca nu se poate controla fenomenul si ca pe langa Ionel ar mai veni inca multi multi altii, iar stadioane sunt multe.
Eh, azi mi-a picat fisa. Evident ca Ionel nu ar avea de ce sa se duca decat la meciurile Sperantei Brotaceni si nu ar intra decat cand aceasta ar avea meci. Daca ar face tampenii la meciurile echipei adverse ar ajunge repede la pushcarie pentru ca ar fi recidivist.

Daca il taie capul sa vine la meciurile Brotacenilor, va fi cu siguranta oprit de vigilenta organelor "care este" prezente la eveniment.

Ati priceput voi suporteri de fotbal? Bine daca nu cumva pricepuserati deja :))

Uitati niste Ionei Tifozi ai rapidului :))

No comments: