Sunday, September 14, 2008

Ne trezim si noi?

Au trecut 7 etape si suntem pe locul 5 la 6 puncte distanta de primul loc. Mai mult decat atat am reusit sa adunam o zestre de 3 infrangeri deja. O campioana care se respecta are maxim 3-4 infrangeri la sfarsitul campionatului.

Din nefericire nu am putut sa urmaresc meciul decat in prima sa jumatate. Ce am vazut atunci? Nimic ! Un joc fara noima, un gol care a venit inainte sa ca jucatorii sa se obishnuiasca cu ghetele. Golul venit venit dupa numai 1 minut si 25 de secunde nu poate fi imputat nimanui, doar ghinionului pe care il are Rapidul, numai noi suntem in stare sa luam asemenea goluri. Pardo nu are nici o vina, poate doar ca nu este un mare portar. Asa cum le spuneam si prietenilor mei, Pardo nu a gresit la gol, dar Dani Coman il scotea cu usurinta.

Eu cred ca e timpul sa lasam experimentele si ambitiile prostesti si sa ne revenim. Trebuie sa il avem pe Dani in poarta, pe Bozo pe partea dreapta si pe Boya in atac. Lotul este unul foarte timp, dar are nevoie de timp si acum nu avem nevoie de asa ceva.

Domnule Peseiro TREZIREA!

Nici nu vreau sa ma gandesc ca putem rata calificarea in grupele UEFA. Joi avem meci important si simt eu ca vom face si un meci mare.

HAI RAPIDULEZZULE !!!

1 comment:

Anonymous said...

te-am adaugat si eu in blogroll-ul meu!

http://nebuloase.wordpress.com