Monday, September 8, 2008

Septembrie, Luni

O vorba veche din popor spune ca lunea e ziua care influenteaza toata saptamana.

Piatra Neamt, septembrie 2007.
E luni si gata cu vara, calendaristic s-a terminat de saptamana trecuta cand, chiar luni a fost prima zi de anotimp calduros. O vara care a inceput mai greu in coltishorul nostru de tara dar care ne-a mai amagit putin si ne-a trimis inca 7 zile insorite.
Simt cum mi se face pielea gaina doar cand ma gandesc ce inseamna pentru Piatra Neamt intrarea in aceasta perioada a anului. Ploile vor intra foarte serios in actiune si vor transforma oraselul intr-un mic bulgar cenusiu si umed. Ceea ce vara e o floare superba dispare brusc la aparitia norilor grei si neprietenosi pentru nimeni.
Poate ca e anotimpul melancoliei, poate ca e romantic sa te plimbi prin ploaie, dar nu vad ce e rau sa meditezi sub un soare ce apune linistit intr-o seara de vara calduroasa sau ce poate fi mai romantic decat un rasarit cu iubita pe malul marii? E clar, fiecare cu gusturile si visele sale, dar eu sunt ingrozit de atmosfera trista de toamna. Cu siguranta ca va aparea cineva care sa ma contrazica repede si sa imi spuna: "Uiti de zilele calduroase de toamna, cu un vant caldut si cu padurile din jurul oraselului frumos colorate!"
Raspuns: Da, corect! Pentru mine zilele astea nu sunt decat o amagire ca a trecut vara si ma fac sa o regret si mai mult.
Nu, nu, nu! Nu imi place toamna !

P.S.: Chiar daca nu am asezat ganduri tocmai optimiste, am totusi un MARE motiv sa fiu fericit! Are cine sa ma faca sa uit de ce se intampla in jurul meu.... Am gasit acel "eu" la feminin :X

6 comments:

Anonymous said...

Frumos si adevarat! ( mai ales finalul...) De acum vei mai avea un vizitator pe blogul tau! S[ scrii frumos!
irina G.

strumf said...

in Bucuresti,toamna e mult mai frumoasa!:P

Fata Care Aduce Moartea said...
This comment has been removed by the author.
Fata Care Aduce Moartea said...
This comment has been removed by the author.
strumf said...

daa...are dreptate "forg3tm3not",pentru ca toamna esti curat tot timpul:)si te poti dezlantui in toate felurile pentru ca este un anotimp care te lasa sa mai si respiri dude:))uff tu vrei sa fii mereu sufocat de caldura!!!te inteleg :Pda e mult mai "buna"(sa nu zic benifica")caldura sufleteasca decat cea de vara:P...si dak o sa urasti toamna in continuare,o sa fac o campanie serioasa ca sa te pot convinge :P

Fata Care Aduce Moartea said...

toamna ies cele mai misto poze, toamna nu mai transpiri ca porcu, toamna poti iesi si la ora 12 fara sa pici jos de caldura, tomna nu ploua intotdeauna, toamna nu te impinge gagica atunci cand vrei s-o strangi in bratse spunand ca-i e cald, toamna e anotimpul visarii si al iubirii, toamna se face vinul :X, toamna poti sa te plimbi singur, dar fara sa te simti singur,toamna isi leaga destinele cei mai multi indragostitsi, toamna iti permite sa visezi la vara ce a trecut si sa speri ca urmatoarea va fi si mai reusita, toamna te bucuri cu adevarat cand apare o raza de soare care sa-tsi mangaie razand orajii si nasucul inghetsat, toamne te mutsi la bucuresti.... etc... n-ai cum sa n-o iubesti!!

fulgu' meu, sunt atatea motive sa te bucuri de toamna si de viatsa incat e pacat sa te gandesti la ceea ce nu-tsi place:|