Tuesday, September 16, 2008

Succes !

Diseara am doua degete incrucisate pentru CFR. Vroiam sa spun clujeni dar nu stiu daca aveam pentru cine sa tin.

Si ma incumet si la un pronostic, dar sa nu se ia nimeni de mine :P

Roma - CFR 1-1

Se mai baga careva la un scor corect?

Update:
Sunt in grafic, merge pronosticul. Am vrut sa pun updateul asta mai ales sa spun ca am castigat la pariuri dar pe un bilet facut pe birou :)). Ca de fiecare data castig doar cand nu joc. Bad luck.


Felicitari chefereule.



Update 2: Vezi aici de la extraordinara si surprinzatoarea victorie a clujenilor pe Stadio Olimpico. Scor final, AS Roma - CFR Cluj 1-2; au marcat Panucci pentru italieni, respectiv Culio de 2 ori pentru CFR.

4 comments:

Anonymous said...

mă bag eu la un pronostic Roma CFR 1-2. Si vezi sa fie laudativ articolul cu Liviu Guta! :))

Anonymous said...

Cu pesimismul care ma reprezinta, iti dau un scor de 4-1.


PS Sper din toata inima ca Trica sa-si dea autogol

Anonymous said...

Ma scuzati pentru greseala de mai sus. Mai bine ma las.

Anonymous said...

ASTEPT CU INTERES ARTICOLUL CU GUTA!! hahahaha! nu mai conteaza!

Respect CFR!