Wednesday, September 10, 2008

Headlines

Ziua de ieri a fost una plina din punct de vedere al evenimentelor sportive. Pe langa faptul ca se continua scandalurile declansate de circul de la cluj si de evenimentele din Banat, au mai intervenit alte doua mari "bube" pe tenul nu tocmai neted al fotbalului romanesc. Mai intai shocul de la Iasi, unde nationala de tineret a reusit se reediteze "performanta" fratilor lor mai mari si au fost invinsi la scor de forfait de reprezentativa Tarii Galilor, un scurt 3 la 0 si visele noastre de turneu final au fost spulberate fara mila. A doua bomba a venit de acolo de unde nu ma asteptam in nici un fel. Nimeni altul, decat vedeta nationalei, Adrian Mutu, anunta (neoficial) ca atat timp cat la carma nationalei se afla Victor Piturca el nu doreste sa mai paseasca pe teren reprezentand tricolorul. De ce se intampla asta? Vezi doamne Pitzi nu l-ar respecta indeajuns pe numarul 10. Imediat a sarit in apararea briliantului chiar nasul acestuia, Nicu Gheara, un lucru asteptat de altfel.

Am prezentat foarte pe scurt ce s-a intamplat in ultimele zile in pitorescul fotbal romanesc. Stau si ma gandesc daca are rost sa comentez pe seama acestor lucruri, daca merita atentia mea.
Am evitat sa postez despre reusita nationalei impotriva Lituaniei. De ce? M-am simtit neputincios, m-am simtit umilit. Ce rost are sa arunc ceva randuri pentru niste neputinciosi? Pentru niste jucatori care parca nu a vrut sa castige. Mai mult ca sigur daca am fi urmarit un meci dintre Gloria Bistrita si Dinamo Bucuresti, iar bucurestenii ar fi iesit invingatori dupa un asemenea meci cu acelasi scor, un mare scandal ar fi fost declansat pe seama unui posibil blat. Jucatori care te fac sa te ineci cand le pronunti numele, niste desculti pe care Dragomir ii lua peste picior cu o zi inaintea jocului ne-au facut una cu pamantul. Poate totusi ne-au facut un bine?! Da, cu siguranta asta! Ne-au trezit putin la realitate. Cele 7 echipe din cupele europene si calificarea la europene ne facusera sa visam departe; deja eram castigatori de campionat european si mondial, iar champions league il aveam la degetul mic.
Dupa cum spunea Marian Iancu, am urcat greu greu pana in varful la care am putut noi (unu mic dealtfel) si acum vom cadea cu viteza maxima, iar cazatura nu va fi una placuta.
Eu unul sper ca ex-patronul timisoarei sa se insele si implicit eu care sunt deacord cu el.

Astazi partea a doua, intalnim marea echipa a Insuleleor Feroe. Toata lumea e speriata, "DACA nu invingem nu ne calificam". "DACA, nu invingem Piturca pleaca!", daca ,daca, daca. Deja am ajuns rau! In momentul in care intervine conjunctia "daca" in ecuatia meciului cu alta echipa de "desculti" ,scuzata-mi fie expresia dar ei sunt desculti si la propriu, e cazul sa ne lasam putin de fotbal si sa revenim la un alt sport iubit noua... poate la oina ?!
Inchei doar cu o remarca la adresa numelui echipei ce o intalnim diseara. Insulele Feroe in limba romana se traduce ca Insulele Oilor. Trag nadejde ca macar la oi ne pricepem si vom avea macar un lup agitat in teren sa le fure cele 3 puncte.

Hai Romania! P.S.: Va rog dragi jucatori, nu mai cantati imnul ala cu atat pofta! Chiar nu sunteti demni de asa ceva!

No comments: